پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

جديدترين مدل هاي تونيك زنانه - مجله گل گيس

اخبار آنلاين استان البرز را در اين مجله خبري مطالعه كنيد

جديدترين مدل هاي تونيك زنانه - مجله گل گيس

۱۰ بازديد

تونيك زنانه از جمله شيك ترين پوشش هاي زنانه كه براحتي با انواع لگ شيك زنانه و شلوار ها ست مي شوند و براي مناسبت هاي دورهمي قشنگ و زيبا به نظر مياد تونيك ها هستند. گزينه ها متفاوتي رو مي توانيد در فروشگاه اينترنتي تونيك زنانه پيدا كنيد. رنگبندي هاي متنوع ، كيفيت مناسب و دوخت عاي تونيك زنانه ترك باعث رضايت خريد بسياري از مشتريان جزيره فيروزي شده است. پوشاك جزيره با سابقه فروش 16 ساله افتخار اين رو دارد با ارائه و عرضه بهرين نوع لباس ترك زنانه را در اختيار شما همراهان قرار دهد.

از تونيك هاي كمر تنك استفاده كنيد. به جاي پوشيدم تونيك هاي گشاد و راسته، سعي كنيد از تونيك هاي كه كمر تنگي دارند استفاده كنيد. اما لازم است در اين مورد به بخري نكات توجه كندي: اگر بالاتنه و پايين تنه تان با كمر باريك شما هماهنگ باشند سعي كنيد تونيكي انتخاب كنيد كه بر روي قسمت تنگ و چسبان كمر شما قرار بگيرد. اگر فرم بدن شما صاف مي باشد و كمرتان باريك نيست، مي توانيد از تونيكهاي كمربند دار كه زيبايي دو چنداني دارند استفاد كنيد.

خط پاييني تونيك بايد در خط وسط ران شما قرار گيرد. بهتر است دامن يا شلوار و تنگتر و حالت اسليم فيت انتخاب شود تا اندام شما چاق تر از حالت معمول به چشم نيايد. چگونه در فصل تابستان و زمستان تونيك را بپوشيم؟ اگر تونيك شما اندكي بلند باشد به راحتي مي توان آن را مانند يك پيراهن كوتاه و زيبا پوشيد. در فصل زمستان تونيكي را انتخاب كنيد كه پارچه و الگوي دوخت آن با شكل بدن شما تناسب داشته باشد.

كفش هاي پاشنه بلند را امتحان كنيد. زماني كه تونيك مي پوشيد به قسمت بالاتنه خود ظاهري شل و آزاد مي­دهيد؛ بنابراين براي اينكه خيلي كوتاه قد به نظر نياييد، به كفش پاشنه بلند نياز داريد تا به شما ظاهري لاغر و قدي بلند ببخشد. هر نوع كفش پاشنه بلندي براي اين كار مناسب است؛ اما اگر طرح ساده مي­پوشيد، پاشنه چندان هم ضروري نخواهد بود. هدف اين است كه خيلي تنومند و توپر به نظر نرسيد و همواره تعادل، تناسب و آراستگي را مدنظر داشته باشيد.

براي خانمهايي كه علاقه به پوشيدن لباسهاي راحت دارند، تونيك بلند، بهترين انتخاب است. در مقابل تونيكهاي بلند، تونيكهاي كوتاه قرار دارند كه معمولاً اندازهشان تا بالاي زانو ميآيد و هم بهعنوان لباس راحتي در خانه و هم در دورهميهاي زنانه مورد استفاده قرار ميگيرند. علاوه بر آن خط اصلي كمر در تونيك بايد در موقعيت صحيح قرار داده شود و يقه, آستينها و شانه بايد اندازه و در محل مناسب باشد. به رنگ و طرح تونيك توجه كنيد.

همچنين از كمربندهاي بزرگ هم اجتناب كنيد. البته در مورد سبك­هاي خيلي كوتاه هم احتياط كنيد. جنس مناسب را انتخاب كنيد. اولين نكته در خريد تونيك توجه به جنس و مواد به كار رفته در آن است. هستند. شما بايد جنس تونيك را بر اساس محيط و فصلي كه در آن قرار داريد و مي خواهيد از آن استفاده كنيد، انتخاب كنيد. به عنوان مثال تونيك هاي از جنس نخ و پلي استر راحت و خنك هستند و بهترين گزينه براي خلاص شدن از شر گرما هستند.

بنابراين شايد هنگام خريد يك تونيك براي خودتان كمي سردرگم شده باشيد و از خود بپرسيد كدام مدل را انتخاب كنم؟ كدام تونيك مناسب اندام من است؟ تونيك بلند انتخاب كنم يا كوتاه؟ در اين مطلب ما به تمام سوالات احتمالي شما در مورد خريد يك تونيك زنانه مناسب پاسخ داده ايم پس در ادامه با راهنماي خريد تونيك زنانه با ما همراه باشيد. تونيك نوعي بلوز يا تي شرت بلند است كه معمولا تا زير خط باسن و ميان ران امتداد دارد.

تونيك را با يك شلوار اسليم و اندكي كوتاه تر به همراه يك شلوار پارچه اي تنگ به همراه دامني كه تا سر زانو ميرسد با يكديگر تركيب كنيد. به همراه تونيك ميتوانيد از يك جفت كفش پاشنه بلند نيز استفاده نماييد. نهايتاً با انتخاب يك گردنبد يا شال ضخيم به همراه يك كت نيمه رسمي و يك كيف با شكل مربع و بزرگ استايل خودتان را تكميل كنيد. تونيك گشاد را با شلوار لوله تفنگي بپوشيد، شلوارهاي جين راسته با دمپاي تنگ و نه شلوارهاي دمپا گشاد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.