جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

گروه‌هاي قومي جنوب آسيا در موج دوم كرونا بيشتر آسيب ديدند

اخبار آنلاين استان البرز را در اين مجله خبري مطالعه كنيد

گروه‌هاي قومي جنوب آسيا در موج دوم كرونا بيشتر آسيب ديدند

۸ بازديد

به گفته ويروس كرونا ويروس شفاف ، در موج اول شيوع ، كه از سپتامبر سال 2020 تا فوريه آغاز شده بود ، آزمايش مثبت ويروس كرونا ، بستري شدن و مرگ و مير ناشي از رهبر اقليت قومي در ميان همه گروه ها در انگلستان بود. با اين حال ، موج دوم بيماري ، …

گروه‌هاي قومي جنوب آسيا در موج دوم كرونا بيشتر آسيب ديدند https://rosemag.ir/2021/05/02/گروه‌هاي-قومي-جنوب-آسيا-در-موج-دوم-كرو/ مجله رز Sat, 01 May 2021 23:12:31 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/05/02/گروه‌هاي-قومي-جنوب-آسيا-در-موج-دوم-كرو/ به گفته ويروس كرونا ويروس شفاف ، در موج اول شيوع ، كه از سپتامبر سال 2020 تا فوريه آغاز شده بود ، آزمايش مثبت ويروس كرونا ، بستري شدن و مرگ و مير ناشي از رهبر اقليت قومي در ميان همه گروه ها در انگلستان بود. با اين حال ، موج دوم بيماري ، …

به گفته ويروس كرونا ويروس شفاف ، در موج اول شيوع ، كه از سپتامبر سال 2020 تا فوريه آغاز شده بود ، آزمايش مثبت ويروس كرونا ، بستري شدن و مرگ و مير ناشي از رهبر اقليت قومي در ميان همه گروه ها در انگلستان بود.

با اين حال ، موج دوم بيماري ، كه از سپتامبر تا دسامبر سال 2020 ادامه داشت ، گروه قومي در اين ايالت ، به استثناي گروه هاي قومي در جنوب آسيا ، بهبود يافت.

به گفته محققان انگليس ، با وجود پيشرفت ها نمي توان با تأثير بيماري مقايسه كرد ، زيرا در موج اول ، موج دوم گروه هاي قومي ، فاصله بين اقليت ها در يك حفاري بزرگ آسيايي است.

محققان علل آنها را گفتند: “خطر ويروس كرونا بيشتر در انسان ها براي آزمايش مثبت در خانواده هاي جنوب آسيا وجود دارد.” 21 درصد در سرشماري سال 2011 نشان داد كه اقوام جنوب آسيا در خانواده هاي چند نسلي زندگي مي كنند ، گروه سفيدپوش در مقايسه با 7 درصد. با اين حال ، عوامل ديگر مانند وزن ، فشار خون ، و در معرض بيماري و موثر است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.