جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دستورالعمل جديد درباره ضدعفوني كردن سطوح در دوران همه گيري

اخبار آنلاين استان البرز را در اين مجله خبري مطالعه كنيد

دستورالعمل جديد درباره ضدعفوني كردن سطوح در دوران همه گيري

۵ بازديد

به گزارش شفاف ، مركز كنترل و پيشگيري از بيماري هاي ايالات متحده مقاله جديدي را با اشاره به دستورالعمل هاي مربوط به تميز كردن و ضد عفوني كردن سطح تجهيزات به صورت روزانه منتشر كرد ، به ويژه با توجه به شرايط ويروس كرونا ويروس ثابت با آب و صابون ، براي مواد شوينده …

دستورالعمل جديد درباره ضدعفوني كردن سطوح در دوران همه گيري https://rosemag.ir/2021/04/19/دستورالعمل-جديد-درباره-ضدعفوني-كردن-س/ مجله رز Mon, 19 Apr 2021 15:45:07 0000 مجله علمي و پزشكي https://rosemag.ir/2021/04/19/دستورالعمل-جديد-درباره-ضدعفوني-كردن-س/ به گزارش شفاف ، مركز كنترل و پيشگيري از بيماري هاي ايالات متحده مقاله جديدي را با اشاره به دستورالعمل هاي مربوط به تميز كردن و ضد عفوني كردن سطح تجهيزات به صورت روزانه منتشر كرد ، به ويژه با توجه به شرايط ويروس كرونا ويروس ثابت با آب و صابون ، براي مواد شوينده …

به گزارش شفاف ، مركز كنترل و پيشگيري از بيماري هاي ايالات متحده مقاله جديدي را با اشاره به دستورالعمل هاي مربوط به تميز كردن و ضد عفوني كردن سطح تجهيزات به صورت روزانه منتشر كرد ، به ويژه با توجه به شرايط ويروس كرونا ويروس ثابت با آب و صابون ، براي مواد شوينده ضد عفوني كننده كافي است.

به گفته اين رسانه ، گفت: يكي از صابون يا مواد شوينده حداقل يك بار در روز ، مقدار ويروس مي تواند سطح را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد.

همچنين پيشنهاد شد كه در گندزدايي مدارس و خانه ها مشكوك به عبور 24 ساعته Covid-19 نيست.

تأييد پيشنهاد مكمل پزشكان ، پزشكي ، بهداشت و دليل اين امر جديد است ، زيرا آنها پيشنهاد كرده اند كه خطر ابتلا به ويروس يا آلوده شدن به ويروس و يا ويروسي را كه بايد كمتر باشد ، ارائه دهند. در سطح دستگاه تنفسي در دستگاه تنفسي وجود دارد و ممكن است او از مسئله تماس مستقيم با يك فرد آلوده پاك شود و در مقايسه با جريان بذر ، دانه ، يا هواي مطبوع و.

پس از اختراع جديد متخصصان انتقال ، تأكيد كنند كه چگونه ويروس كرونا شايعترين انتقال تنفسي است ، و مهمترين مورد را براي فرد كنترل كرده و فاصله فيزيكي را حفظ كنند.

بر اساس ABC News ، كارشناسان مي گويند ، كه شخص ، اموال ، پس از دستورالعمل هاي مربوط به شستشوي سلامتي پزشكان ، و به دست كمك مي كند تا خطر ناشي از انتشار سطح قوطي را كاهش دهد . علت اصلي بيماري Covid-19 تماس شخصي نزديك با يك فرد آلوده است.

كساني كه قبل از انتقال بيماري توسط Covid 19 تأييد شده اند ، در مركز متخصصان واقع در دشت است و در ابتداي برآورد آن كمتر از گذشته است كه ناشي از همه گيري است.

مركز ، در معرض خطر انتقال بيماري است كه در سطح تماس بسيار كم است در مقايسه مستقيم ، بدون تأثير جدايي انتقال هوازي نيست. مطالعات نشان مي دهد كه آلوده به خطر بيماري در انتقال سطح ، كمي بيش از 10،000 است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.