جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نوربالا به صدر/ پرسپوليس جاي استقلال را گرفت

اخبار آنلاين استان البرز را در اين مجله خبري مطالعه كنيد

نوربالا به صدر/ پرسپوليس جاي استقلال را گرفت

۵ بازديد

به گفته Born؛ در هفته پاياني 15 مسابقه ليگ برتر فوتبال ، تيم پيكان پرسپوليس از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم خود بود و توانست با تك گل احمد نوراللهي حريف خود را شكست دهد و با كسب 27 امتياز در جايگاه دوم استقلال قرار گيرد. در لحظه 9 بازي ، فرمانده محمد …

نوربالا به صدر/ پرسپوليس جاي استقلال را گرفت https://rosemag.ir/2021/02/15/نوربالا-به-صدر-پرسپوليس-جاي-استقلال-را/ مجله رز Mon, 15 Feb 2021 05:05:24 0000 مجله ورزشي https://rosemag.ir/2021/02/15/نوربالا-به-صدر-پرسپوليس-جاي-استقلال-را/ به گفته Born؛ در هفته پاياني 15 مسابقه ليگ برتر فوتبال ، تيم پيكان پرسپوليس از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم خود بود و توانست با تك گل احمد نوراللهي حريف خود را شكست دهد و با كسب 27 امتياز در جايگاه دوم استقلال قرار گيرد. در لحظه 9 بازي ، فرمانده محمد …

به گفته Born؛ در هفته پاياني 15 مسابقه ليگ برتر فوتبال ، تيم پيكان پرسپوليس از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم خود بود و توانست با تك گل احمد نوراللهي حريف خود را شكست دهد و با كسب 27 امتياز در جايگاه دوم استقلال قرار گيرد.

در لحظه 9 بازي ، فرمانده محمد دريس به دليل سهل انگاري از خطر اوضاع ايجاد شده است. سعيد آقا ، به دروازه گوشه شش پله فرستاده شد ، يكي در پيكان ، وحيد اميري فضاي او است اما در يك زمان كوتاه نمي تواند يك شوت از دروازه خود پيدا كند ، و يك مسير كه به اتاق فوقاني منتهي مي شود گوشه با فلش دفع مي شود و آنها گوشه اي از تخت را مي اندازند ، هنگامي كه او توپ مهدي است به طوري كه خطر وجود دارد كه آنها ممكن است سرلك مرز مرز شهرستان را غير از حركت توسعه دهنده داشته باشند. شوت هاي 30 آگوست نادر محمدي در لحظه خطر و در نهايت آن را به ثمر رساند. حميد ، پرسپوليس ، سر شير با ريختن او به وسط زمين ، انتهاي آرش قادري دادگاه شهرستان ، كه از آسيب خارجي است. 36 در يك لحظه ، در محوطه جريمه اميد عاليشاه به يك خطر نفوذ پيكان تبديل شد ، اما خطر نگه داشتن كشتي توسط دريس كه پيكان را از گوشه دروازه بسته بود ، مسدود شد. نيمه اول اين مسابقه بدون هيچ گونه تغيير گل به پايان رسيد.

23

در نيمه دوم پرسپوليس يك بازي جدي و يك بازي يخي ارائه داد. ابتدا كمال كاميابي نيا پيكان در لحظه اي با ضربه سر در دقيقه 50 حركت كرد. چهار دقيقه بعد ، پرسپوليس ، پيكان بعد از فشار آوردن نتيجه داد. كپي گسترده ايشاخه ارسال شده به احمد نوراللهي حركت مي كند و بازيكن بالا و در محوطه جريمه پيكان است ، موفق به گلزني شود. وقتي يك گل پيكان لايه هاي دفاعي و سمت چپ را مجبور به جبران مي كند. مدتهاست كه اين نقشه ها در لحظه برخورد توپ به جلو ، با گل برگشتي براي سنگفر پيكان محمدي استفاده مي شود. پيكان منبع بازتاب بازيكن مي شود تا با پرتاب مجيد محمدي ، EIDI به پرسپوليس شليك شود ، هدف اين است كه توپ را بزنيد ، اما ميله را در تير افقي قرار دهيد ، و راه خود را ادامه داد.

در دقايق پاياني ، گل محمدي اين دو را به هم نزديك كرد و اين تعويض مهدي عبدي ، مهدي مهديخاني براي ادامه حملات خود روي دروازه پيكان در زمين فشار آوردند. اگر چه ممكن است هنوز شصت پرسپوليس برگردند تا سيد جلال حسيني و 90 پيكان كوچك به عقب برگردند و اجازه دهند خط سفيد نرم توپ را باز كنند و همان گل را بگيرند. 15 در پايان هفته 28 امتياز ، تيم را به سپاهان و پرسپوليس مي رساند ، و دوم ، سوم و 27 به ترتيب استقلال و 26 امتياز هستند. حالا يك بازي در پرسپوليس گل گهر است كه جمعه اين هفته برگزار مي شود. به نظر مي رسد كه قهرمانان ليگ برتر در صورت تساوي يا پيروزي در اين مسابقه ، نيمه وقت خواهند بود.

داوطلب: رضا عادل

لطف ها و علي سعيد قاسمي رئيس

كارت زرد؛ ميلاد سرلك پرسپوليس ،

تركيب پرسپوليس؛ حامد لك ، سيد جلال حسيني ، پيراهن كمال كاميابي نيا كنستانتين ، سعيد آقا ، ميلاد سرلك ، احمد نوراللهي ، سيامك نعمت (83- مهدي عبدي) ، وحيد امير ، احسان پهلوان و اميد عاليشاه (83- مهدي مهديخاني)

سرمربي يحيي گل محمدي

پيكان ؛ امپراتور ديويس محمد ، امير حسين جدي ، ميلاد شيخ سليمان ، آرش قادري (امپراطور محمد امين درويشي 64) ، نادر محمدي ، ابراهيم صالح ، حسين پور ، امير روستايي (81- معين نوشيد عباسيان) ، فرزاد حاتمي (رضا جبيره 64) ؛ مجيد اسماعيل بابا و eIDI

سرمربي ، مهدي تارتار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.