جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ميزان محبوبيت لباس استقلال در بين هواداران اين تيم چقدر است؟

اخبار آنلاين استان البرز را در اين مجله خبري مطالعه كنيد

ميزان محبوبيت لباس استقلال در بين هواداران اين تيم چقدر است؟

۷ بازديد

در سال ۱۳۲۳ چهار جوان به نام هاي خانوادگي ميرزايي، نواب، خشايار و جانانپور تصميم گرفتند باشگاهي را تاسيس كنند. علاوه بر اين چهار جوان، افراد ديگري هم بودند كه جزو اعضاي باشگاه به حساب مي آمدند و به دليل علاقه زيادي كه به دوچرخه سواري داشتند، نام باشگاه را دوچرخه سواران گذاشتند. اگر به دنبال تهيه لباس استقلال هستيد لطفاً تا انتها با ما همراه باشيد.

در ابتداي كار تنها رشته اي كه در اين باشگاه فعال بود، دوچرخه سواري بود اما به مرور زمان رشته هايي چون واليبال، پينگ پنگ، وزنه برداري، كشتي، شنا، بسكتبال و فوتبال نيز فعاليت خود را در اين باشگاه آغاز كردند.

تا قبل از سال ۱۳۲۵ رقابت فوتبال بين سه تيم شاهين، دارايي و سرباز بود تا زماني كه تيم دوچرخه سواران با لباس معروف آبيشان وارد عرصه رقابت شدند و قطب چهارم فوتبال نيز شكل گرفت.

تيم دوچرخه سواران در سال هاي ۲۵ و ۲۶ نايب قهرمان و نيز نايب قهرمان و قهرمان جام حذفي در همين سالها بود. در سال ۱۳۲۸ نام اين باشگاه به تاج تغيير يافت و در همان سال نيز قهرمان باشگاه هاي تهران شد.

در فروردين سال ۱۳۴۹ تيم تاج و هاپوئل رژيم صهيونيستي، فينال جام باشگاه هاي آسيا را در باشگاه امجديه (شهيد شيرودي) برگزار كردند كه در نهابت پيروزي تاج را به همراه داشت.

با پيروزي انقلاب اسلامي در سال ۱۳۵۷ نام باشگاه تاج به استقلال تبديل شد. استقلال در سال ۱۳۷۰ با شكست تيم ليائولينگ چين توانست دومين قهرماني خود در آسيا را كسب كند. 

 دو تيم استقلال و پرسپوليس همواره باهم در رقابت هستند و هواداران بسيار زيادي هم دارند. اين دو تيم جزو پرطرفدار ترين تيم ها در ايران مي باشند. به دليل حجم بالاي محبوبيت اين دو تيم، هواداران به دنبال خريد لباس باشگاه محبوب خود هستند.

يكي از راه هايي كه به طور كاملا واضح نشان مي دهد شما طرفدار چه تيمي هستيد، اين است كه لباس مخصوص هواداري تيم خود را بپوشيد. تيم استلال هم به جهت كسب قهرماني هاي پي در پي به تيمي تبديل شد كه هواداران هميشه تا به امروز سعي دارند لباس هواداري اين تيم را به تن كنند. در سراسر جهان، داشتن لباس تيم محبوب يعني من هوادار پر و پا قرص تيم محبوبم هستم.

اما از آنجايي كه معمولا هواداران فوتبالي، مثل خود بازيكنان فوتبال، بدن ورزشكاري ندارند تفاوت فيزيكي به وجود مي آيد كه اين تفاوت فيزيكي سبب ايجاد نيازهاي متفاوت در ميان آن ها خواهد شد. لباس ها در غالب ورژن هواداري و پليري طراحي و تهيه مي شوند.

لباس هاي ورژن هوادار، قواره بزرگ تري دادند تا هواران در آن ها احساس راحتي داشته باشند و هنگام استفاده در باشگاه و يا زمين فوتبال، دچار مشكل نشوند. جنس آن ها از پلي استر درجه يك مي باشد اما فناوري هاي موجود در لباس هاي پليري در آن ها يافت نمي شود. جنس پارچه آن ها كمي ضخيم تر بوده و لوگوي باشگاه روي لباس گلدوزي شده است. يك مزيت گلدوزي لوگو اين است كه به هنگام شستشو هيچ مشكلي براي آن به وجود نمي آيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.